Monday, January 2, 2012

i guess it's time.

" daripada kau 'rosakkan' lagi banyak 'benda' baik kau buat benda baik."

"aku tak rosakkan apa-apa.kau tahu aku macam mana kan?"

"aku tahu.sebab aku kawan kau. tapi mata orang? telinga orang? mulut orang?otak orang?"

"kisah pulak aku.dan sejak bila kau kisah?"

"that's your problem. your i-don't-give-a -damn- problem.lepas tu kau makan hati sorang-sorang. fitnah kalau boleh elak kita elak weyh!"




sejak bila mulut manusia boleh tutup? sejak bila otak manusia boleh berhenti fikirkan hal orang lain? sejak bila?




sebagai manusia aku tak sempurna. pernah buat silap dan aku baiki kesilapan aku.


jadi, apa lagi manusia lain nak?


sebagai manusia, aku pun dah naik pening.



ah, persetankan semua tuh. aku ada masalah lagi besar sekarang.






ye.lagi besar. kopi 3 dalam 1 aku dah habis. dan aku malas nak keluar.macam mana nak burn the midnight oil ni? macam mana nak pass with flying colours? heh.






p.s: mimpi bersihkan si Coca dan Cola semalam.

No comments: